Benim bildiğim em kötü anne sütü bile o mamalardan daha iyi o yüzden doktorlar hep anne sütünü öneriyor bence çevredeki sesleri duyma çocuk ağlasa herhangi birsey olsa hep ay anne sütünden mama vermek en kolayı doktorun önermediği sürece başlama derim doktor birsey dedi mi