Merhaba anneler sizler nasıl bu durumla baş ediyorsunuz? Oglum bir buçuk yaşında olmak üzere sosyal ,paylaşımcı,kiskanmayan , çok taklitçu bir çocuk fakat cocullarla bir araya geldi mi haliyle onlar ne yaparsa onu yapabiliyor tabi sonrasında unutturmaya çalışıyorum😪 vurmayı ziplamayı öğrenmiş .oyuncaklariyla oynatıyor fakat karşi taraflar asla paylaşımcı değildi haliyle hepsi çocul asla bir şey demiyorum ama benimki de oynamak istiyor birlikte oyun kuramıyor bazen oyuncaklarından bir tane alip kendi sürmek istiyor ama karşi taraf asla vermiyo çığlık kiyameti koparıyorlar ağlıyorlar hatta oğluma vuruyorlar. Uzaklastırip oğlun dikkatini dağıtıyorum demlikle oynamayı ço ksever onu veriyorum bu sever kiskanop gelip onunla oğlumu oynatmıyor yumruk vurdu arkasına bu dediğim 4 yaşında çocuklar . Sizler bu durumlarla nasıl baş ediyorsunuz? Ayrıca şunu da kensim için merak ediyorum çocuğunuza birlikte oyun kurmayı ne zaman nasıl öğrettiniz? Benimki çocukları çok seviyo ama etrafından vurmayı ögrenmiş😢 bazen anlamayıp vurabiliyor nasıl unutturacam?