Dün tatilden dönerken ağlama krizlerine girdi asla mama içmek istemiyor hastaneye götürdüm hatta çok az enfeksiyon var dedi doktor. Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak ek gıdaya daha geçmedik doktorumuz 10 gün sonra demişti. biberonu ağzına verince oynuyor ucuyla içmiyor. Başka nasıl içirebilirim?