Kızlar yaklaşık 1 haftadır arada oluyor arada gidiyor saglikocagina götürdüm doktor alerji olmuş yeşillerine dikkat et dedi. Ki zaten çok dikkat ediyorum. Sonra geçmedi bu sefer de poliklinige götürdük orası da yenidogan döküntüsü dedi ama içim hala rahat etmiyo melek gibi yüzü varken neden böyle oldu oğlum. Daha 29 günlüğüz
Perşembe günü doğum yaptığım hastane de randevum var 1 aylık kontrolümuz orda ki doktor ne dicek bilmiyorum ama size sormak istedim
https://hizliresim.com/EOdlb8
https://hizliresim.com/LvzP2G