Merhaba, birkaç günlüğüne tatile geldik bebeğim 1 yaşında 12 aylık, havuza veya denize asla sokamıyoruz. Normalde duşu çok sever küvetine koyarım oynar. Ama nedense şimdi su değdiği anda inanılmaz ağlıyor. Hafiften ıslatıyoruz sokmadan önce ona bile ağlıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Onun yüzünden bende hiçbir şey anlamıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu ne yapmak gerekiyor lütfen bana fikir verin