Mrv_cnl Alacaksanız akvaryumunu , su ısıtıcısınü alın. Plastik kaba lütfen koymayın. Su kaplumbağası için söylüyorum. Karides yemleri oluyor (tetra markası iyiydi ). Suyun sıcaklık ısısını kontrol edin mutlaka. Yoksa hastalanabiliyorlar :) Çocuklar kaplumbayı eline alıp sevdikten sonra mutlaka ellerini yıkasınlar :) Ama artık yavru kaplumbağaların satışı yasaklandı diye biliyorum. Büyük kaplumbağa alacaksanız almayın bence. Çünkü hem büyüdükçe baya kötü kokuyor suları hem de büyük olduğu için benimseyemiyorsunuz hayvanı. Küçük halleri daha güzel :) ve kapluşunuzun sırtını bol bol fırçalamayı unutmayın :)