Kızlar hemşireyim 5 yıldır bebeğim olduktan sonra bu mesleği yapamayacağımı bir kez daha anladım nöbet olayı kafamı çok karıştırıyor şimdi bana önerebiliceğiniz hangi meslekler var 4 yıllık mezun olup 2 yıllık başka bölüm okusam atama olur mu şuan ücretsiz izne ayrıldım bu yıl üniversite sınavına girdim ama kendime bir yol çizmem gerekiyor