Merhabalar malesef bize de ilk doktor kuru cilt dedi mustella verdi kullandım ilk etkisini gösterdi gibi oldu sonra kızım kaşımayı öğrenince kaşımaya başladı kanatmaya kadar gidiyor kuru cilt egzamaya dönüşüyor daha siddetli oluyor ve yaz ayı olunca kollar bacaklar acık halde sürekli kaşıyor lar kortizonlu da kullandım surup da damla da kullandım geçti ama bırakınca tekrarladı