Asu07 Bebeğim 3 aylık kızlar sürekli geç uyuyor akşamları. Gündüz çok uyuyor geceleri oturuyoruz hep birlikte. Ne yapsam düzelir. Uyku eğitimi falan diyorlar ama çok erken daha çok küçük. Var mı böyle olan
HaticeY Asu07 benimki 46 günlük saat 4 de uyanıyor hergün ya alışkanlık edindi saatini biliyor gibi kalkıyor bende uyusun diye ayağımda sallıyorum ama nafile gibi😔 gözleri açtı tepeye dikti😂
Ayazefeninannesi Uyku egitimini 6. Aydan sonra veriyolar ayni dertten bende muzderibim hatta su an ayagimda salliyorumm nolur uyusun
slmv uyutmamaya çalişin onunla oynayın ben öyle yapıyorım bazen izin vermiyorum uyumasına sonra yorgun oluyor ben istediym saatde uyutuyorum rejimli oluyor yani