Arkadaşlar merhaba 4ay 8 günlük bir kızım var. İki hafta öncesine kadar geceleri acıkınca yatağında kıvranmaya başlıyor ben emzirip geri yatırıyordum 2-3 saatte bir ortalama. İki hafta önce 3 gün çok ağladı uykuya direndi sesi kısıldı. Şimdi de gece her saat başı uyanıyor alıp emzirdiğimde her defasında da emmiyor ağzında tutuyor emzik gibi bu arada emzik kullanmıyor. Bu geçici bi süreç midir? Eski haline geri döner mi? Kendim bi şekilde dayanıyorum uykusuzluğa da bebeğim uykusuz kalsın istemiyorum gece uykusu malum çok önemli büyümesi gelişmesi için