Bebeğim 8 aylık, 1 tane dişi çıktı ama emerken hırslanıyor ve göğsümü çok ısırıyor, dişi çıkalı çok olmadı ama göğüslerimi yara yaptı kabartı, emzirmek işkenceye döndü benim için.
Sonraki dişlerinde hiç emziremem diye düşünüyorum bu gidişle.. her çocuk böyle mı, neden böyle yapıyor, bunun bir önlemi var mı, acil yardımlarınıza ihtiyacım var.