Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 10 günlük. Fazla gelişmediğnden 5. Buçuk aylık ek gıdaya başladım. Fakat hiç bir şekilde kabul etmedi. Hala deniyorum ama olmuyor. Aynı zamanda anne sütü tek alıyor. Sütüm artık yetmediğinden mamayı denedim fakat onu da kabul etmiyor. Mama olarak aptamil ve bebelac denedim. Aynı durumu yaşayan var mi çözüm bulan bulduysanız nasıl bir çözüm buldunuz 😢😢