srnglmftn Oğlum 5 ay 18 günlük. tam 6. Aya girdiğimizde mi 6 aylık emzik ve biberon almam lazım yoksa 6. Ayı bitirince mi anneler. Şimdilik emzik ve biberondan memnun gözlemleyip mi değişim yapmam lazım ?
Melis1706 srnglmftn emzigini 6. Ayda aldim 8 aylik oldu hala kullanmadi buyuk geldi o silikon kismi.biberon emziginide degistirdigimde ilk 3 aylikken olani almistim o zaman bogulur gibiydi sonra aldigima alisti 6 aylik olana 4 delikli bizim.330 ml alcaksan ben oyle yaptm arkadasima suan 260 ml yetmiyor