Ozlmciftci1 Ess92 ikinci kutuyu kullanıyorum kilo yapmadı adet döngüsü henüz yerine oturmadı ara kanamalar oluyor sadece kutu bitince adet olmadım ilaca da ara vermedim
Zeynepbahar Ess92 kilo yapmıyor ara kanama oluyor ve adet hiç görmüyorsunuz bende öle oldu 5 aydır kullanıyorum
Ervanur24 Ess92 bende kullanmaya başlıcam bebeğim 2 aylık. doğumdan sonra adet olmadım hiç acaba etkiler mi
Zeynep0808 Ozlmciftci1 ilk defa kullandım bende 14. Günde kanamam oldu devam etmeli miyim içmeye ara veriyim mi bilemedim
Ozlmciftci1 Zeynepbahar evet şimdilik bende oldum sayılmaz 2.ayimdayim bazen kanama oluyor ama adet değildir diye düşünüyorum yoğun değil çünkü
Ozlmciftci1 Zeynepbahar bu arada hiç ara vermiyorsunuz demi ilaca bittiği gibi yeni kutuya geçiyorsunuz
Zeynepbahar Ozlmciftci1 evet adet değil 2 3 gün lekelenme oluyor o kadar başka yok evet ara vermeden devam ediyordum bende
Ececiiim Ess92 kilo yapmıyor. Ara kanamalar oluyor daha 2. Kutudayım henüz düzenim oturmadı. Kanama 2 gün sürüyor çok az lekelenme tarzında