Kızlar bebeğim 9 ayına girdiğinden beri iştahsızlığı arttı yemiyo hiçbişekilde yemeği ağzında tutuyo midesini bulandırıyor çok fazla ağzında tuttuğu için bir saat boyunca yemek yedirmeye çalışıyorum ama nafile 🤦🏻♀️ dişimi geliyor anlamadım ki bi çare lütfen bu süreci yaşayan oldumu ya delirmek üzereyim cidden sinilenip çocuğa bağırıyorum bu seferde hiç iyi değilim 😞