Sarekus benim de haftaya 3 aylık olacak
Oyun halımız var onda asılı oyuncaklarla çok ilgileniyor
Onlara gülüyor ses çıkartıyor falan.
Kendi kendine oyalanıyor
Tavsiye ederim oyun halıısnı
Bide bu zeka kartları iyi bence
Bende arıyorum bakalım faydalı olacak diye düşünüyorum