Metehan45 Doğum sonrası 45. Gündeyim galiba adet oldum çok kırmızı kan ve pıhtı geliyor emziriyprum ve göğüslerim dolmuyor bebeğim aç kalıyor galiba azlık emse de kusuyor bu durum normal mi yaşayan var mı ne yapmalıyım ?
Sedas00 Metehan45 adetten sonra terbiye oluyo göğüsler o sürede azalıyor bitince normale dönüyo ama regl den sonra şişmemişti artık göğüslerim sütten
Kty_0105 Metehan45 bende 43 yada 44 gün adet olmuştum dogumdan o zaman doktor kontrolüm vardi doktorum adet olduğumu söylemişti
Metehan45 Sedas00 peki bu kadar erken adet olmam normal mi canım yani adetmiyim omuzda bilmiyorum birden yoğun bi kanama geldi
Kubratemiz Metehan45 olabiliyor ben 8 ay sonra oldum eltim 40. Gün adet oldu kişiden kişiye değişiyor sanırım ve benimde kanamam çok yoğun olmuştu korkmuştum o derece ama 4-5 ay sonra düzene döndü.
Sedas00 Metehan45 her insan farklı oluyo canım kimisi 2 sene olmuyo bende 7. Ayda oldum kimisi 40 çıkınca oluyo