Visnelivotka aynı durumdan muzdarip bir ben. Bir anda keseyim dedim ki öyle biliyordum ben. Göğüslerim patlama noktasına geldi. Birde bir ağırlık yapıyor, sırtım bir ağrıyor ki sorma gitsin. Bebeğim 1 yaşında ve uzun zamandır kaliteli emmediği için sütüm baya azalmıştı. Zaten kilo aldırmıyor, doyurmuyor. Mama takviyesi uzun zamandır yapıyorum. Ek gıda süreçleri de girince kendi sağlık sorunlarım sebebi ile erken keseyim dedim ama yok. 1 günde o kadar doldu ki göğüslerim. Hayretler içine girdim resmen. Mecbur emzirdim. Şimdi yavaş yavaş kesmeyi planlıyorum. Günde 5 kez emzirirdim. O da emzirmek denirse. Doğru düzgün emmiyor dediğim gibi. Şimdi günde 3 şekline düştüm. Yarından itibaren 2 vericem nasipse. Bu hafta öyle gider. Haftaya günde 1 veririm. Sonra tamamen bırakırım diye planlıyorum. Umarım planladığım gibi de olur. Bu işin net doğrusu nedir onu da bilmiyorum ya. Umarım göğüslerim yine bomba olmaz…