Anneler merhaba. İlk anneliğim çok acemiyim. Oğlum 1.5 aylık hırıltılı nefes alıyor. Burnunu sürekli fizyolojik ile açıyoruz ama geçmedi. Balgam birikti sanırım ama atamıyor. Ne yapmam lazım? Doğal yollarla nasıl atabiliriz yardımcı olabilir misinizzz