Korkutmak istemem 3aylik bebeğimle gittim sıcaktan çok bunaldı normalde gayet uyumlu ve uslu olan bebeğim arabada uyuyan bebeğim uzun 3saatlik bir yolculuktu ama ona rağmen uzun geldi ona ve uyumak istemedi herşeyi çok duzenliydi bebeğimin rutini bozuldu sürekli ağladı kucakta durmak istedi kendi kendine uyurdu sıcaktan uyuyamadi 🥲 ve en önemlisi evini çok ozlemisti döndüğümüzde halbuki her gun dışarı çıkarız gezeriz bebek arabasinda da gayet güzel dururdu şu an onların hiçbiri kalmadı ..