Selam kızlar, 50 günlük oğlum var. Bazen Prima premium care bazen goon marka bez kullanıyorum ama oğlum çiş yaptığında genelde bezin ön tarafında birikiyor ve önden ya da yandan çiş çıkıyor bu da bazen uykusundan uyanmasına sebep oluyor. Genelde yan yatırıyorum. Çiş hiçbir zaman bezin arkasına gitmiyor. Bağlarken dikkat de ediyorum pipisinin düzgün olmasına falan. Neden acaba başka bez önerileriniz var mı ben mi bir şeyi yanlıs yapmıyorum 🤷🏻♀️