21 haziranda leke gördüm ara ara lekelenmeler hep devam etti 23 haziranda tamamen söküldüm kızlar deminde azcık leke bulaşmış namaz kılayım mı yoksa yarın devam mı edeyim? Az leke gördüm diye gusül tekrar almam gerekir mi demin yıkandım gusül aldım. Affederseniz eşimle olduk.
- Sorum ojeleri sildim malum adetliykenn ojesiz gezmıyorum makyajsız fakat gusül aldım çıktım ıslak mendille sildim gözümü rimel kalıntısı geldi mani mi oldu gusülüne vesvese düştü yardmcı olursanız sevinirim 🌺