Merhaba kızlar 8 ay 8 günlük kızım var öksürüğü gecmıyor diş cıkartıyor ateşi var ama 38 buçuk cıvarı oluyor bazenleri dün acile getırdık iğne yaptı doktor hastaneye yatmakta ıstemıyorum bayramdan bir gün önce cıktık dört gün yattık artık çok yorulduk hastalığı hıc gecmıyor nerede hata yapıyorum diye sorguluyorum.