Guclu_anne17 20 aylıktı, 15 aylık gece beslenmesini kesmiştim sonrasında azalarak devam ettik. 20. Ayda bi gün kalktım ve emzirmedim o gün bitti. Hiç üzülmedim yeterince emmişti ve artık oyun haline almıştı. 2 ay oldu çocuğum bi anda büyüdü sanki değişik bir duygu. Bebekken güzel oluyor emzirmek ama bilinçlenince iyi olmuyor böyle mutluyuz herkese kolaylıklar diliyorum