Boracan Merhabalar bebeğim iki aylık kanguru önerirmisiniz kullanıp memnun kaldığınız kanguru var mı?
Hkshkshsk Boracan ben mamadus aldım çok memenun kaldım yeni doğan aparatı vardı 2 aylık olduğu an kullanmaya başladım oğlum 1 yaşına gircek halen kullanıyorum ozaman dolap uygulamasından almıştım 100 TL ikisini
Ucansupurge Boracan Neko ve boba marka kullandık/kullanıyorum ikisinden de aşırı memnunum. Başını tutabildigi andan itibaren kullanmaya başladım 22 aylık hala arada kullanıyorum
Bayanseker Boracan solomombaby kullandık ilk oğluma çok memnun kaldık şimdi ikinciye kullanmaya başlayacaz hala sapasağlam
Ogulluana Boracan molmini hem uygun fiyat hem kaliteli hiç terletmedi oğlumu dort aylıkken almıştım beş ay kadar kullandım
Mrvklc97 Meryem041 bende bimden aldım ama doktorumuz 3.aydan önce önermedi , sling şeklinde olanlardan alsam mı diye düşünüyorum bende haftasonu 1 aylık olacak