Merhaba kızlar. Bebeğim 36+2 de 2050 gr. 42 cm doğdu. 5 aylık kontrolümüzde kilosu ve boyu 5810 gr. 60 cm di. Persentil epey düşük ama doktorum sağlıklı olduğunu bir sorun olmadığını söylüyor. Ama ben daha fazla kilo aldırmak istiyorum. Biraz kafama takıyorum. Sadece anne sütü ile besledim. Sağlık açısından mama vermek istemedim. Acaba mama vermeli miydim ? Şu an 5 ay 21 günlük. Sütüm azalıyor gibi artık. Sizce ne yapmalıyım nasıl kilo aldırabilirim ?