Tgc52 bizde Haziran da olduk ateş vs olmadı bir kaç saat huysuzdu sonra geçti daha sonra bi baktım aşı yeri şişmiş kızarmış iki gün sonra üstü beyazlaşmıştı iltihap yani doktora sordum müdahaleye gerek yok geçecek dedi sonra kabuklandı bir haftada geçti kimi merhem kullanıyor ama kullanmasanızda geçiyor endişe etmeyim eğer şiştiğini görürseniz geçmiş olsun pofiye 🧸