sehnaz3466 Selam kızlar bebişler için kullandığınız memnun kaldığınız Güneş kremi markası önerisinde bulunur musunuz??
livanurvealpinannesi61 a-bukemm neye göre değil? İnstagram da biyolog var prema sundari ordan bakın temiz içerikli olarak paylaşmış neye göre temiz değil.
Ebrushkaa livanurvealpinannesi61 titanyum dioksit vat diye okumuştum yorumlarda prema sundariye bende bakayim
Ebrushkaa sehnaz3466 ben şuan siveno iva ve incia arasında gidip gidip duruyorum kizima alicam ama bu kadar para vermişken kendimizede kullanalim diye düşünüyorum arkadaşım sebamed kullanıyor memnun tavsiye etti kararsizimmm cok
livanurvealpinannesi61 Ebrushkaa ben kullanıyorum geçen yazdan beri bahsettiğiniz madde yazmıyor içeriğinde canım
Nltka Şuan tatildeyiz Nivea çocuklar için olanını sürdüm onunla beraber aynı saatlerde güneş altındaydık . Onun peşine koşmaktan kendime krem süremedim onu bolca kremledim. Oğlum fedon gibi oldu bir tane yanık yok. Ben yanıklar içindeyim 😂