Bebeğim beni emmeyi 7 aylıkken bırakmıştı devam sğtüyle devam ediyorduk şuan 9 buçuk aylık ve onu da içmeyi bıraktı normalde gece uyandığında devam sütü veriyordum uyuyordu şimdi veriyorum istemiyor ağlıyor ve öyle uyuyor. Gece beslenmeyi kesmek için doğru zaman mı yoksa erken mi ? Birde devam sütü içmiyor ne yapmalıyım