Bebeğim dün akşam 7.30 uyudu sabah 8 buçukta uyandı ve o saatten bu saate kadar uyumadı , gazı yok , altı temiz , karnı tok hiçbir sıkıntısı huzursuzluğu yok uyumuyor ama uyumuyor , çıldırcam , aynı ayda olanlar böyle bi problem yaşadınız mı ?
Yada bi öneriniz varmı