Pamukanne1 Arkadaşlar istanbulda olanlar söyleyebilir mi Belgrad ormana bu aralar hiç giden oldumu mangal yapmak yasakmış doğrumu acaba yapanlar var mı
Girlpower Pamukanne1 evet yasaklandı sadece mesire alanlarında mangal yakabilirsiniz bunun dışında ormanlarda mangal yapmak ateş yakmak ekime kadar yasaklandı