Merhaba anneler. Bugün parka götürdüm bebeğimi oynarken oturdu yere çimene oturmadı kaldırımda gözüm oglumdaydi ne olduğunu anlayamadım bı anda oğlum bağırdı baktım arı elinde sarı renkli olandan oglumin elini ısırdı şişlik oldu ordakiler eline soğuk su döktüler sonra komşularım buz torbası getirdi soğuk suya batirdilar elini şişlik indi ama korktum ağladım bebeğime sahip çıkamadım diye çok ağladım 😥 sizce doktora götürmek gerekiyormu ateş olmadı.bebegim 14 aylik daha