Dnd38 Benim kizim 6 aylik, ucretisz izindeyim hala. Son birkac haftadir ben de sagda daha az sut varmis gibi hissediyorum ama hic sagip bakmadim. Kizim sag tarafi emerken cok hareketli oluyor, emip emip birakiyor, mizildaniyor. Solda bunu yapmiyor pek. Ben de bunu, sagda daha az sut olduguna yordum. Bir de benim sutumun yagi da azaldi gibime geliyor. Emzirdigim memeyi en son sikip bakiyorum. Onceden son kisimlar yogun gelirken, simdi cok sulu geliyor. Sutum mu bitiyir acaba bilemiyorum. Ek gidayla da arasi cok kotu. 2 hafta oldu geceli ama daha 1 kez bile corba yediremedim ve kilo olarak da zayif kizim.