Ikınma sakın. Katı yememeye dikkat et eğer yiyorsan da duphalac diye bir şurup var dışkı yumuşatıyor, zorlanmıyorsun. Ondan kullanabilirsin. İlk hafta batikon ile temizledim. Oksijenli su da verdi doktorum onla da temizledim. Bir de furacindi sanırım krem adı onu vermişti. Sarı kantaron yağı da kullanabilirsin iyileşmeyi hızlandırıyor. 🙏🏻 geçmiş olsun.