newmomhello başlim anlatmaya 🤣 şimdi sütü alıyoruz tencereye koyuyoruz güzelcem kaynıyor sonra ılıyana kadar bekliyoruz efenime söylim sonra marketten activa yogurt mayası alıyorum onu güzelcem çırpıyorum birazda sütten ekleyip yine cırpıyorum sütümü cam kavanoza alıyorum mayayı ekleyip çn arka sag sol tık tık yapıyorum karıştırdıktan sonra sonra üstüne ne bulursam atıyorum üşümesin diye sıcak tutuyorum kendi haline sabah 5 e dogru bakıyom süper sonra dolaba koyuyorum öglene kadarda orda (çünkü kızıma öglen yoğurt veriyorum oyüzden yogurtran alıp tekrar koyuyorum 🤣) sonra bildigin kaya yogurdumuz hazır afiyet olsun 🤣🤣🙂🙂