Herkese merhaba bebeğim ek gıdaya başladı 2 gündür kabizdi bende eczaneden entorogis probiyotik aldım içeriği temiz zeytinyağı ve rezene var. Hergun kullanmam da sorun olur mu? Yoksa bu şekilde kabizlik sorunu yaşarsak mi kullanmalı mıyız? Kullanan varsa bilgi verebilirr mi?