Deletedmom_112 menekse_kaya34 kızımda 4,5 ay mamayla destekli anca emzirebildim, 1 hafta sonra tekrar doğum yapacam daha önce de postunu görmüştüm, 4 kutu aldım hastane çantama da koydum, İnşallah bende de bol bol süt yapar.