Kizlar, benm kızım 34 aylik. Eylulde 3 yas olacak. Tuvalet konusunda ciisim geldi diyor. Wc goturuyorum oturuyor. Saga sola bakiyor ama oraya yapmiyor. Arada eliyle bezini tutuyor. Ben zorlayarak ogretmek istemedim. Hani zamanini o belirlesin o yonlendirsin istedim esnek tuttum. Ailelerimiz asiri baski yapti ve yapiyor. Gec kaldiniz vs. Neye gore kime gore gec anlamiyorum..doktor cocuk yonlendirsin seklinde soyledi. O ne zaman isterse dedi
Ama burda bicok deneyimli anne var sormak istiyorum. Ben de aslinda artik ogrenmesnden yanayim. Gectgmz hafta babanne bizdeydi. Herseye cok karisiyor. Neyi yapma desem kizim icin yapiyor. O simdi gitti. Bir hafta evde tek olacagiz gunduzleri kizimla. Bunu bi firsat olarak degerlendiriyorum. Onerilere acigim :)))