Sekeranne4 Ya 5 gun oluyo turuncuya dönüyo gibi de anlamadım tam bide çok çiteşiyo saçlarım tararken zor tarıyorum boyasız saçlarımı cok guzel arıyodum ama boyalı imkansız bide cok yapay plastik gıbı dokununca ne yapmam lazm kızlar
Ysgl26 Sekeranne4 saçın yanmış olmasın aşko? Öyle olmaması lazım normalde.. akmaması için mor şampuan kullan bide her banyoda saç maskesi yapman lazım. sarışınlığın altın kuralıdır
Melis1706 Sekeranne4 mor sampuan kullanin haftada 1 defa gibi turunculugunu alir yada kuaforde cila attirabilirsin.annem kuafor bende yeni rofle yaptirdim hatta bugun elseve in rofle icin sampuanini aldim bi dene dedi egerki baktin ise yaramazsa sampuan degistiricem mor sampuan alicam.mor sampuanda da elidoru onerdi
Zynp123 Sekeranne4 mor şampuan dene ama o zor taranmayı önleyemezsin sarı sac ıyı hoş ama cok yıpratıyor yıllardır yaptırıyorum artık bıraktım kafam kendıne geldı. Dokulen sac ayrı dert, tararken kopması ayrı o gür saclarımdan eser kalmamıştı resmen
Ysgl26 Sekeranne4 ben bal maskwsi yapıyodum haftada 1. 2 gnde 1 kere de pantene in sarı saçlsr için maskesi vardı onu kullanıyodun
Bebegimveben_ Sekeranne4 mor şampuanı boya gibi uygula saçına 10-15 dk bekletip durula ilk yıkadığında mor yansımalı olarak kalıyor sonraki yıkamada düzeliyor ve harika bir renk oluyor haftada 1 yapıyordum ben bunu anca bu şekilde koruyorum sarıyı. Normalde de duş alırken mor şampuan kullanırım bir de dalinin saç tarama spreyi var hemen açıyor saçı