21 aylık kızım var. Yayla çorbası dışında bi şey yemek istemiyor. Tüm gün aç gezse bile bu durum aynı. Hatta tadına bakmaktan bile hoşlanmıyor. Ben her şeyi yedirdim bebek iken hatta püdürlü yedirdim. Nerde yanlış yaptım bilmiyorum. Yetmezmiş gibi kaygılarımla başa çıkamıyorum. Sürekli yetersiz kötü bi anne gibi hissediyorum. Yanınlarımdakilerin söylediği en küçük şeyi de kötü anneliğe bağlıyorum. Doğrularım yanlışlarım bile karıştı. Çok çaresizim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çabalıyorum ama olmuyor, tükendim artık.