Bebeğim memeyi reddediyor sadece uyku arasında veriyordum birkaç gündür onu da almıyor. Daha önce hep emdirdiğim için süt pompası almamıştım şimdi bir yakınımdan istedim ama hiç süt gelmedi 🫠 elimle sıkınca bir kaç damla çıkıyor anca. bu sütüm kesildi mi demek 😓