Brcbrc Merhaba kizlar oğlum 42 günlük kakasını yapamıyordu 2 gün önce sabaha doğru ikinarak uyandı ama nasıl ikiniyor yavrum. Kakasını yapıyomus neyse sevindik rahatlar dlye ama bebeğim daha fena huzursuz oldu uyuyamiyor sürekli ağlıyor ve çok sesli gaz çıkararak kaka yapıyor kakası sarı pütür var gibi acaba benim yedigim bişey onu rahatsız mı ediyor bu arada sık kusuyor ve ağzından salya geliyor bu ve benzeri durum yaşayanlar oldu mu
Bsraemir Brcbrc benim bebegimde aynısı oluyo canım kakasini yaparkenikiniyo ve kusuyo eğer ki gazi varsa ondandır gazlı bi şekilde emiyodur ondan eğer kakasini yapamiyosa ateş ölçerim ucunu yağla hafif poposunda gezdir ucunu yapar aninda
Yekyek12 Brcbrc biogaia cok rahatlatiyor ve bir iki damla zeytinyagi duzenli sekilde bagirsaklari temizletiyor. Bebegim 4 gunde bir sefer kaka yapardi. Zeytinyagina basladigimdan beri, 4 gunde bir iki sefer kaka. Ve ara günlerde gaz cikarirken biraz kaka yapiyor 😁
Brcbrc Bsraemir kakasını yapamazken kulak pamuğu ile uyararak yaptırıyorduk şimdi kendi yapıyor ama rahatlamiyor kaka yaparken ve yaptıktan sonra ağlıyor emerken keyifli başlıyor emmeye biraz sonra kendini kasıyor mememi saga sola çekiyor kizariyor emmeye de devam etmek istiyor ama olmuyor o sekilde çok üzülüyorum ya denemediğim gaz damlası kalmadi
[silindi] Biz de tam 42 günlüğüz 3 gün öncesine kadar günde en az 5 kez yapardı kakasını artık sabah akşam yada sadece sabah yapıyor normal mi merak ediyorum azalması, sadece emiyor bu arada, 2 gündür acı yiyorum onun etkisi olabilir mi acaba