Taö 5,5 aylıkken dikişli sünnet ettirdik oğlumu sadece ilk çişini yaparken biraz ağladı onun dışında gayet iyiydi biz sarmadık yarayı koruyucu kapak kullandık günde 2 kere pansuman yaptım 3 günde toparladı çok şükür başta çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür