siradan_biri öncelikle başınız sağolsun 🥀 oğlum 26 haftalık doğdu 790 gramdı 135 gün hastanede kaldı 2.5 kiloydu eve geldiğinde, iki ay evde oksijen desteği kullandık, rop için lazer oldu, hastanedeyken kalbinde pda’lar vardı kapandılar büyüdükçe 🙏 135 gün hiç görmedim fotoğrafını bile pandemi bokuna.. hatırladıkça içim sızlar 😞 benim oğlum emmedi sağıp götürdüklerim de yetmiyormuş zaten mamaya alışmıştı geldiğinde
Öyle gitsin geri gelmesin o günler tez zamanda evinize sağlıkla gelsin inşallah 🙏