Mavi10 Kızlar normal doğum yaptım bebeğimin kafası biraz sivriydi doktor normal dedi normal doğumdan dolayı ama biraz sivirlik var daha bebeğim 82 günlük acaba düzelir mi bebeğinin başı arkaya doğru sivri olan var mı ne yaptınız