Pam gündüz uykularında nasıl yapıyorsunuz benimki de 23 aylık yanımda beşikte yatıyor arada birşey yok direk beşik yatağa bir. Odasını ayırmak istiyorsanız gündüz uykusu ile başlayın diyolar. Kelin ilacı olsa başına sürerdi üstte kalsın bari yardımcı olamıyorum