Melikehanim Şuan farkında değil ama büyüdükçe anne babayı ve yabancıları ayırt edecek. Oğlum 9 aylık ve bayramda verdiği tepkiler bizi inanılmaz şaşırttı. Herkese giderdi, iyi tanıdığı, çok sık gördüğü anneme kardeşlerime, dedesine, halasına, amcasına vs gitti. Onun dışında genel olarak gitmedi, ağladı. Gerçekten çok şaşırdık. Zamanı gelince siz de farkı göreceksiniz 😊