Prensesss_annesiii Kızlar bayramın ilk günü baş parmağım arabanin kapisnda şıkiısti o gündür ağrıyor tırnağım morardı ve şişti üzeri nasıl geçer beynim zonkluyor artık ağrısından acile gitsem bişi yaparlarmı
Kurabiye_123 Prensesss_annesiii acile git canım ağrı kesici krem verirler , kırık falan olur Allah korusun . Çünkü kuzeniminde sıkıştı kırılmıştı .