Kızlar çalışıyorum kızıma eşimin ananesi bakıyodu ama sağlık sorunları nedeniyle artık bakamayacak 17 aylığız annemde kalması gerekiyor yada benim de onunla birlikte her gün annemde kalmam gerekiyor iş yerim de yakın değil ayrılık anksiyetesi 18. Aya kadar sürermiş acaba bensiz kalması ne kadar doğru aynı zamanda memeden de kesilmiş olucak çok kararsızım yardım edin ne yapmalıyım sizce