Dilosko 2 ay 15 günlük bebeğimle dışarı çıktığımda her zaman emzirmek için uygun bir ortam bulamıyorum , sütümü sağıp biberonla vermeli miyim ? Yada siz neler yapıyorsunuz, yaptınız ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏
Dolores Dilosko ben her zaman her yerde emzirdim. Arkamı döndüm kuytuda oturdum örtü kullandım gibi. Hiçbiri olmasa da yine emzirirdim, ayıp değil günah değil bakan olursa verirdim cevabını zaten.
2cocuk1kopek Dilosko Her yerde emziriyorum. Emzirme örtüsü yoksa bebişin örtüsü, bodysi, ağız mendili ile bile memeyi kapatıp emzirdim.
Aslicamm Dilosko ben genelde emzirme örtüsüyle her yerde emziriyorum sadece bi kez düğüne gitmiştik düğmeli bi abiye bulamadığım için emzirme imkanım olmazsa diye sağıp biberona koymuştum
Asyaveannesi04 Dilosko emzirme örtüsü hayat kurtarır her yerde onunla emzirdim plajda, parkta her yerde
Dilosko Dolores Aslında bende öyle yapıyordum , bugün en sonunda orta yaşlarda bir kadınla biraz atıştım , neymiş rahatsız oluyormuş vs vs , toplum şu bu bir sürü muhabbet oldu . Teşekkür ederim, böyle düşünen insanların var olduğunu bilmek güzel 🌸
Myword Dilosko benim bebeğim küvezde kaldı bir ay ve biberon ile beslendi küvezde. Ancak çok şükür ona rağmen mememi direk ilk seferde aldı ve sorun yaşamıyorum 3 ay olcaz neredeyse. Belki bu meme reddi olayı bebekten bebeğe değişen bir durumdur
Yasemin23 Dilosko en son English home da emzirmek zorunda kaldım 😀 sağolsun çalışanlar çok yardımcı oldu benim de aşırı fobim vardı zamanla aştım
Miran01 Dilosko her yerde emziriyorum meme reddi yaşayınca süt sağıp biberonla veriyorum hava sıcak ten tene çocuk sıkılıyor haliyle
Anonim2021 Her yerde emzirdim valla. Çoğu yerde imkan var tabi olmayan yerde de mahremiyet gösteriyor insanlar çok anlayışlı bir şekilde sana ortam yaratıyorlar. Kızım odada başkası olduğunda emmeyen biri olmasına rağmen hiç sıkıntı çekmedim.
ElifDefne3535 Dilosko her yerde emziriyorum dışardaysak üstünü örtüyorum hiç sağıp biberonla vermedim versemde içmezdi sanırım
Eminecak Dilosko bence kesinlikle biberon ve meme gidilmeli benim bebegim kabul etmedi biberonu ben cok zorlandim hava sıcak üstünü örtmek istemiyordu kiyafetlerim musait olmuyordu derken dışarda emzirmek bana cok zor olmustu.
burjuvaanne Dilosko dışardada her zaman emzirdim hic alternatiflerini dusunmemistim zaten emzirme onlugumu takiyordum oyle devam ediyoduk ☺️